جايزه خواننده مصاف سید حمزه موسوی علی اکبر رائفی پور

جايزه: خواننده مصاف سید حمزه موسوی علی اکبر رائفی پور ali akbar rayefi poor mosaf seyed hamze mosavi

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی‌شوند؟

    سیدصالحی، مدیرعامل خبر رسان سروش دیروز در مصاحبه ای با تسنیم گفته که به خبر رسان های بالای ٥ میلیون کاربر ٥٠ تا ١٠٠ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت ها تخصیص داد

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی‌شوند؟

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی شوند؟

    عبارات مهم : کانال

    سیدصالحی، مدیرعامل خبر رسان سروش دیروز در مصاحبه ای با تسنیم گفته که به خبر رسان های بالای ٥ میلیون کاربر ٥٠ تا ١٠٠ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت ها تخصیص داده شده است دهند. ادله مدیر خبر رسان سروش در اعطای چنین وامی این بوده که این خبر رسان ها بتوانند توسعه زیرساخت های خود را سرعت بخشند. با توجه به صحبت های سیدصالحی ظاهرا او در پی آن است که به نوعی عوض کردن ذائقه را در مخاطبان ایرانی خود ایجاد کند.

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی‌شوند؟

    انتشار این مصاحبه با تصویر العمل یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مواجه شد؛ علیرضا رحیمی با بیان این که شبکه های داخلی به اصطلاح رقیب خبر رسان تلگرام اشتهای صد میلیاردی و کمک دولتی پیدا کرده اند، گفت که فیلترینگ به جای ساماندهی، بحران اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … را در پی داشته هست. علیرضا رحیمی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت که شبکه های داخلی به اصطلاح رقیب خبر رسان تلگرام اشتهای صد میلیاردی و کمک دولتی پیدا کرده اند، شبکه هایی که توان فکری خلق ثروت و توان مالی اداره یک شبکه را ندارند، باید از گردونه مسابقه از بین بردن شوند. فیلترینگ تا این جا بحران اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … و اطلاع رسانی را به جای ساماندهی در پی داشته هست. کارشناسان معتقدند همه چالش هایی که حول محور فیلترینگ خبر رسان تلگرام و خبر رسان های داخلی اتفاق افتاده، سود حاصل از این فضاست که عواید آن در مسابقه های سیاسی بین جریانات سیاسی رخ می دهد.

    آنها که هنوز در خبر رسان تلگرام مانده اند

    بعد از فیلترینگ خبر رسان تلگرام موجی از کوچ افراد و کانال های تلگرامی با مشی خبری به سوی خبر رسان های داخلی ایجاد شد، ولی وقت زیادی طول نکشید که بسیاری از آنها دوری خود از خبر رسان تلگرام را تحمل نکردند و دوباره به خبر رسان تلگرام پیوستند و بعضی دیگر که اصلا خارج نشدند. با گذشت قریب به ۲ماه از شروع سیاست تازه دولت که در آن قرار شد تمامی فعالیت های کابینه و اعضای آن از خبر رسان تلگرام به خبر رسان های داخلی انتقال یافته شود، شاهد حضور تعدادی از دولتمردان در این خبر رسان خارجی هستیم. در این میان اصولگرایان نیز به فعالیت تلگرامی خود ادامه می دهند.

    سیدصالحی، مدیرعامل خبر رسان سروش دیروز در مصاحبه ای با تسنیم گفته که به خبر رسان های بالای ٥ میلیون کاربر ٥٠ تا ١٠٠ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت ها تخصیص داد

    بازگشت دولت

    ۲۹ فروردین ماه امسال بود که محمود واعظی، مدیر دفتر مدیر جمهوری بعد از جلسه هیأت دولت از خداحافظی اعضای کابینه از خبر رسان تلگرام خبر داد و بیان کرد که «اعضای دولت فعالیت هایشان را به اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … و خبر رسان های داخلی انتقال یافته می کنند.» بعد از آن بود که در مدت وقت کوتاهی بسیاری از خبرگزاری ها، رسانه ها و فعالان اینترنت بساط خود را از خبر رسان تلگرام جمع و در خبر رسان های داخلی پهن کردند. کانال تلگرامی پاد که مهمترین شریان ارتباطی اخبار دولت با مخاطبان خود بود نیز همین رویه را در پیش گرفت. شهیندخت مولاوردی دستیار خاص مدیر جمهوری در حقوق شهروندی نیز به فعالیت خود در خبر رسان تلگرام ادامه می دهد. در این بین فعالیت مشاور مدیر جمهوری و تقریبا تصمیم سازترین عضو حلقه نزدیکان حسن روحانی در بحث رسانه یعنی حسام الدین آشنا کمافی السابق ادامه دارد.

    کانال امام جمعه مشهد

    کانال منتسب به آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد نیز ازجمله کانال هایی بود که ابتدا از خبر رسان تلگرام خداحافظی کرد، ولی چندی نگذشت که دوباره پستی در آن منتشر کرد. این گونه بود که سایت امام جمعه مشهد دوری از خبر رسان تلگرام را تاب نیاورد. کانال آیت الله علم الهدی در تصویر العمل به فعالیت دوباره در خبر رسان تلگرام اعلام کرد که استقبال مردم از خبر رسان های داخلی خوب نبوده هست. کانال تلگرامی امام جمعه مشهد چندی پیش نظر بازدیدکنندگان خود را راجع به فیلترینگ خبر رسان تلگرام جویا شده است بود که براساس آن ۹۱ درصد بازدیدکنندگان اعلام کرده بودند به خبر رسان های داخلی مهاجرت نمی کنند، بلکه از طریق فیلترشکن به ادامه حضور در خبر رسان تلگرام ادامه می دهند. کانال های خبری تسنیم، فارس و آخرین خبر که منتسب به جریانات اصولگراست، حتی بعد از فیلترینگ خبر رسان تلگرام نیز نتوانستند دوری از این خبر رسان را تحمل کنند و به فعالیت خود ادامه می دهند.

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی‌شوند؟

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی شوند؟

    همان قدر که اصلاح طلبان به معجزه اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … ایمان آورده اند، رقبای اصولگرا هم متوجه شده است اند که این خلأ را جبران کنند. نتیجه چنین احساس نگرانی و برآوردی این شده است که در دو، سه ماه گذشته جو غالب بر اینترنت دگرگون شده است و با تدارک زیادی که دیده شده، تسلط جریان های نزدیک به اصولگرا بر اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … به نحوه محسوسی زیاد کردن یافته و این جریانات در راه اندازی موج های خبری فعال شده است اند. تمرکز بر عملکرد دولت، زیاد کردن انتقادات به دولت روحانی، زیر پرسش بردن صلاحیت و شایستگی نمایندگان لیست امید، راه اندازی موج های تخریبی علیه بزرگان اصلاحات و مهمتر از همه، شکل دهی و سازماندهی فضای رسانه ای به بهانه فیش های نامتعارف و مرسوم کردن عبارت «مدیران نجومی» ازجمله نمودهای توجه خاص این جریانات به اینترنت هست. اصولگرایان با برنامه ریزی خاص و استفاده از تمام توان رسانه ای خود وارد عرصه شده است اند و نشانه گذاری نهایی آنها، در اختیار گرفتن نبض جامعه در آستانه انتخابات سال ٩٨ است.

    سیدصالحی، مدیرعامل خبر رسان سروش دیروز در مصاحبه ای با تسنیم گفته که به خبر رسان های بالای ٥ میلیون کاربر ٥٠ تا ١٠٠ میلیارد تومان جهت توسعه زیرساخت ها تخصیص داد

    روزنامه شهروند

    واژه های کلیدی: کانال | تلگرام | فعالیت | فیلترینگ | اصولگرایان | اینستاگرام | اخبار سیاسی و اجتماعی

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی‌شوند؟

    چرا اصولگرایان از خبر رسان تلگرام خارج نمی‌شوند؟


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار